Novi Sad
18.01.2013.
14:02 > 12:37
Službenica Pošte Srbije Milica Nikolić tvrdi da nije u četvrtak uveče u pošti na Spensu zaključala u šalter sali nekoliko građana koji nisu hteli da napuste uplatno mesto dok ne plate račune.  
  • тттррррт

    22.01.2013 09:45
    @Zorana - srpska posla
    Све је то лепо Зорана али је симптоматично да кад је нешто лоше тад се извлачи закључак - српска посла. Зашто не војвођанска посла, на пример?
  • Pop

    21.01.2013 11:32
    Kao prvo, moje iskustvo sa velikom većinom šalterskih radnika je više nego dobro.
    Da sam video i manje dobrih primera, jesam.

    Ali činjenica je da ima svakakvih šalterskih radnika isto kao i ljudi koji stoje s druge strane šaltera.

    Uopštavanje je jako loša pojava.
    Uhvatio sam sebe nekoliko puta da stojim u redu i pi*dim zato što radnica nekoga "obrađuje" 10-ak minuta ili duže. A ustvari nije ona kriva što je neko doneo gomilu računa.

    Hoću da kažem ti ljudi nisu ni bolji ni gori od nas.
    E sad mi volimo da opljunemo, pa to ti je. Neka vrsta psihoterapije.

    U ovom konkretnom slučaju nemam pojma šta se tačno desilo, pa neću ni da sudim.
  • Zorana

    20.01.2013 11:58
    srpska posla
    Citam ove komentare i vidim da svi polazimo od pogresnih pretpostavki.

    1. Klijenti su dosli u postu da plate racune zadnji dan pred kraj radnog vremena samo da bi iznervirali sluzbenice.

    2. Sluzbenici su nadrkanci koji zive samo da bi klijentima zagorcavali zivot.

    I po pravilu trazimo krivca po repovima problema. Ove situacije moraju da imaju jasno definisana pravila ponasanja od strane institucije. Ili ih poste nemaju, ili ih radnici ne znaju ili ne sprovode, ili nemaju ljudstva da ih sprovode.

    Kako god niko nema pravo da ulazi u privatnost klijenta i bavi se stvarima tipa "zasto nisi dosao juce da platis racune" ili "cekas posljednjih pet minuta". Isto tako niko nema ni pravo da generalizuje "salteruse". Samo treba da se utvrde jasna jpravila ponasanja.

    Ali zasto imam osjecaj da je lakse da se narod filtrira svadjom nego da se civilizujemo.
  • AhbarPalamudin

    20.01.2013 01:29
    Garant se šalteruša zove Mica Ubica :)
    Pauza je da se napravi pauza a razno vreme za razne stvari. A radno vreme ne može da počne ako se ne digne sistem sa 200 grama bureka!
  • Razumevanje

    19.01.2013 23:50
    Ne razumem
    Po kom osnovu sam ja oslobođen odgovornosti, odnosno...i dalje ne kapiram, ali sam kamatu platio. Ali to nikoga ne interesuje. Sada ću se i ja priključiti toj petorici da nadoknadim štetu tj da mi se isplati kamata koja nije mala od strane pošte!!!
  • @Alex - Za Obrada

    19.01.2013 20:53
    Ne brini. Tis si oslobodjen odgovornosti po drugom osnovu. Bahata, mocna i nadasve opasna salterska radnica ti ne moze nista.
  • Alex

    19.01.2013 11:22
    Za Obrada
    I kakve to veze sada ima sa Siemensom?? Ako je tako kao što kažeš zašto u 18:30 nije jednostavno odredila poslednjeg u redu i rekla da više ne prima??? Kako ja kao običan građanin mogu znati za proceduru simensa i slanja podataka.Ja ako dođem u poštu u 18h, hoću nešto da platim, jer sam radio ceo dan, pa nisam stigao ranije, a i meni je takođe sud odredio datum, koji sam prekoračio jer da je rekla na vreme da neću stići na red, ja bih otišao u drugu poštu!! I šta ja sada da radim? KOme i kako da se opravdam za kašnjenje i ne platim kamatu od 1 dana???? Ja ću se na sudu pozvati na Siemens kompaniju i objašnjenje gospodina "Obrad - @Alex Hax"
  • makins

    19.01.2013 10:20
    i
    Zato postoji e-banking. Zasto da cekam u redu, kad mogu sve da odradim od kuce?! Za placanje racuna mi treba isto vremena koliko da napisem ovaj komentar.
  • @ Obrad - @@Alex Hax

    19.01.2013 10:18
    Od obesnosti do nelogicnosti
    Kolika gomila proizvoljnih lazi: mora da bude obradjeno do ponoci inace nece biti sa istim datumom!!! Siemensu treba 3 sata da obrade sve podatke kompjuterom!!!!!! Ma ko ima ovakav sistem naplacivanja - srednjovekovni Rim?
    Najgore mi je sto sad neki 'brane' ovu zenu koja ocigledno nije korektno postupila i napadaju ljude koji nisu hteli da popuste obesti osobe koja misli da moze da 'komanduje'.
    I sada sirota 'pati' jer je srcani bolesnik...
  • dusko radovic

    19.01.2013 09:35
    :)
    Da li bi ljudi mogli biti bolji?
    Mogli bi, ali niko neće prvi da počne.
  • Danijela

    19.01.2013 09:22
    Realnost
    DRAGI MOJI!!! Da li se neko upita zasto neduzni ljudi poput salterskih radnika ili bilo kojih radnika sa ljudima ove zemlje Srbije su duzni da trpe sve nezadovoljstvo naseg izuzetno nekoretnog naroda koji bezobrazno iskaljuje bes na neduznim ljudima!!!Da li su salterski radnici krivi sto neko u minut pred kraj radnog vremena dodje da plati svoje racune ili je taj neko trebao doci na vreme? Ali naravno da se to niko ne pita nego se spominje drzavni posao kao bogom dan!!! A najvise se bune oni koji su radili u NIS-u ili nekim od banaka sa primanjima oko 100.000 mesecno i otpremninama od milion dinara pa su navikli da se ponasaju kao bogovi. A to sto salterski radnik radi za 30.000 i mora da trpi svakog olosa je bas bogom dan posao. Jedna poslovica kaze "NAJTEZE JE BITI COVEK"!!!!
  • Obrad

    19.01.2013 09:07
    @Alex Hax
    Uplate se skupljaju ceo dan na jedno mesto i zatim šalje u siemenes na obradu (proknjižavanje uplata). Pošto pošta funkcioniše po sistemu dan za dan, podaci moraju da se pošalju pre 20:30 jer u 21h automatski kreće obrada podataka u siemensu i ta obrada se završava nešto pre ponoći kako bi svi računi bili proknjiženi u istom danu. E sad, ako kojim slučajem npr. dodje stranka kao ovaj Srđa željan pažnje, može da se desi da zbog jedne dve uplate ceo platni promet te pošte ne ode na obradu. To znači da nijedna uplata od tog dana neće biti proknjižena istog dana već pri sledećoj obradi što je sutradan. Ako se desi da da se podaci ne pošalju, ta radnica može imati problem, mora da piše izjavu i još neke disciplinske mere. Primer, sud vam je naložio zakonski rok da do 19.01.2013. platite nešto, i odete platite to oko podne. Podaci nekim slučajem, u ovom zbog Srđe željnog pažnje, ne odu na obradu, i vaša uplata se ne proknjiži Sud ima pravo da vas maltretira zbog neispunjavanja zakonskih obaveza. Vi kao besna stranka odete ponovo u poštu vičete derete se, mamu svima, i opet pošta ima problem. Ima tu i drugih primera, uglavnom nadam se da vam je sada jasno zašto podaci moraju da odu u siemens do 20:30.
  • Za Irenu-Hejteri

    19.01.2013 00:02
    Za Irenu-Hejteri
    Slažem se sa vama da je potrebno međusobno poštovanje. I uvek sam ljubazan sa šalterskim službenicima/cama jer znam kako im je ceo dan kuckati, ali opet ne biramo mi njima posao kojim će se baviti u životu.... Dapače, ovi ljudi su došli da plate račune, stajali u redu, a niko ih nije obavestio da neće uspeti da odrade ono, zbog čega čekaju sat vremena. Verujem da je neko rekao ili povukao granicu do koje osobe primaju, do ovoga ne bi došlo. Takođe, da su u 18h rekle da ne primaju više, ljudi bi mogli još i tada stići platiti račune na drugom mestu. Ali opet sa druge strane, sve zaposlene u Pošti moraju znati ono šta je i direktor danas rekao "svako ko se zatekne u pošti (za vreme radnog vremena) do 19h mora biti uslužen". To je onda kršenje politike firme. Verujem da privatnik ovako jednu medijsku dramu ne bi dozvolio sebi i radnica bi dobila otkaz. U državnim firmama je druga -OVAKVA priča! Na žalost imamo i studentkinje koje rade u kineskim prodavnicama za 3x manju platu (12.000 dinara), a pri tome nisu prijavljene i nemaju zdravstveno osiguranje...a o pravima radnika ne mogu ni da maštaju. Ne volim što ću ovo reći, ali DRŽAVNI POSAO JE BOGOM DAN POSAO, A ONI KOJIMA SE DAO, NE ZNAJU DA GA CENE VEĆ URUŠAVAJU UGLED SEBE I FIRME!
  • milica

    18.01.2013 22:36
    rad šaltera
    u mojoj banci lepo piše "šalter radi do 7, tad se računari tj transferi prekidaju" pa ko je tu tu je, a sad kad je usao je druga stvar... izvini ali sta dolazis u to vreme da plaćas! imas ceo petak pred sobom! ja u postu na spens idem redovno i izuzetno su korektni
    a ja bih vas ispalila napolje! videl abi da vas neko zadrzi na poslu do tog vremena
  • Slusalac

    18.01.2013 22:23
    Nisu to oni Novosadjani.
    Ovi moji sugradjani me plase.
    Svi psiholozi ce vam potvrditi citajuci predjasne komentare da je to tipicno za rulju koja se izivljava na slabijem.
    Doticna gospodja im je samo posluzila kao ventil da daju sebi oduska sto je racun za struju tako veliki,sto ce gas od prvog februara da poskupi,kao i struja,a verovatno i grejanje . Svega su moji sugradjani svesni ali do onih "gore" je tesko doci i sta onda ciniti? Pa naravno tu je prvi koji im ne bude simpatican u ovom slucaju salterska sluzbenica poste ili kako to fino vaspitani sugradjani kazu "šalteruša".
  • Naopako

    18.01.2013 21:56
    RE: Mila
    Gospođo Mila, završavate rad 15 minuta pre kraja radnog vremena, a od pošte zahtevate da radi i posle radnog vremena. Pa neka mi onda neko priča da se u privatnom sektoru radi, a u državnom ne!
  • Mirjana

    18.01.2013 21:32
    Re.Irena
    Dali se zapitate kako to da se ovakvi problemi desavaju bas na salterima poste a ne na nekim dugim gde ima isto tako puno stranaka,kako ih vi nazivate HEJTERI a zelite da se umornim damam iza saltera obraca sa vise postovanja.

    Naravno da je ovde rec o pojedincima kod kojih je popustila radna disciplina.Hocete li mozda reci da takvi u posti ne postoje.
  • Zorica

    18.01.2013 21:24
    macka i mis
    Ako nema macke misevi kolo vode,ovde kanda macka spava.Ima na birou puno mladih koji ce
    vrlo rado zameniti ove umorne radnic, te mogu do mile volje da spavaju.Trideset godina imam staza i rada sa stranka,nikada nizam dozvolila da zbog moje pauze neko ceka u redu.
  • Mila

    18.01.2013 21:16
    propis
    Radno vreme moje radnje je do 19h i tako je prijavljeno pri fiskalizaciji.Posto mi poslednje musterije udju u18h ja blagajnu i kasu zakljucujem oko 18h i 45`.Kaznila me inspekcija zbog prevremenog ztvaranja i zakljucenja fiskalne kase.
    Dali inspekcije obilaze objekte ovakvog tipa?
    Prljavi pultovi,prljavi podovi,neprovetrenost leti,ne ociscen sneg ispred objekta i na prilazu i milion drugih ozbiljnih primedbi.
  • igor

    18.01.2013 21:15
    srodne duše
    Anonimuse, ti što kažeš da u pošti na FTN-u rade dve aždaje i nadrndanka. Verovatno si student. Želim ti da jednog dana radiš na šalteru - bićeš im adekvatno društvo.
  • Pera Postar

    18.01.2013 21:10
    I mene su...
    I mene su jednom po isteku radnog vremena protivpravno zakljucali, ali u kafani...
    I, nisam se bunio.
  • 18.01.2013 21:10
    Na glavnoj novosadskoj posti za salterom radi jedna starija zena kojom se svaki put fasciniram. O cemu se radi. Doticna gospodja toliko mirno i stalozeno radi i dok njene koleginice za drugim salterima obrade recimo po dva klijenta ona 'ladno odradi gomilu racuna i uplatnica cetvoro pa cak i pet klijenata neki put. Uvek kada stojim u onom dugackom redu molim Boga da mene zakaci njen salter. Lepo se vidi da zena radi mirno i polako, bez ikakvih nerviranja, jednolicnim tempom dok ostale zene za salterima sve nesto na silu, brzaju, nervoza, svaki cas nesto neka od njih ustaje i ide do neke zene koja sedi u uglu, valjda im je to neki kontrolor ili sta vec, ili ona dolazi do njih. Ova zena sto radi k'o zmaj jos i prica celo vreme dok radi, kafa stoji pored nje, obrne telefon i prica sa nekim, ali svo vreme jednom rukom i dalje lupa po tastauri i odradjuje posao. Cak mi ni ne smeta sto pije kafu i telefonira jer ona i dalje radi svoj posao. Kada nemam srece pa zapadnem na salter neke od njenih koleginica imam osecaj kao da me razvlace k'o koru za pitu, sve nesto nervozno, polako, dave one racune k'o zmija zabu, . . .
  • Zaključani

    18.01.2013 20:55
    Bahato
    I ja sam se zatekao u pomenutoj pošti, u kojoj sam čekao više od pola sata.Što znači da je vreme mog dolaska bilo oko 18:20h. Na koji način sam ja mogao znati da službenica neće stići da primi sve nas do 19h?? Treba da gledam u čarobnu kuglu kako su raspoložene i koliko stranaka obrađuju po minuti? Slažem se;i video i audio zapis na delo, pa da se vidi kojim nas je sve pogrdnim imenima nazivala i jasno će se videti da niko ni u jednom trenutku nije vikao, a kamoli pretio!!! Sa druge strane, da se nije raspravljala, mogla je raditi još 10tak minuta duže i završiti započeti posao!
  • Irena

    18.01.2013 20:35
    Hejteri
    Svojevremeno sam radila u pošti. I danas, iako direktno nisam zainteresovana, osećam se pogođenom i kao čoveku mi je veoma krivo što su radnici pošte , a naročito oni na šalteru veoma često meta raznih mrzitelja svega i svačega kojima je nekako najlakše udariti na šalterske radnike. Pročitajte samo komentare na ovom sajtu - to su "šalteruše", "kokoške", "treba im preventivno prepisati bensedin", "krevelje se "sledeći, sledeći" neradnici i slično.I ko to piše - neko ko verovatno nije zaposlen, ništa ne radi, po ceo dan hejtuje na netu, dok zrtve nihove mržnje, ti šalterski radnici rade i privređuju ovoj državi.Šta mislite kako se ti hejteri ponašaju kada dođu na šalter? I koliko takvih ljudi u toku jednog dana, nedelje, godine, radnog veka, jedan šalterski radnik mora da ispoštuje, a da zauzvrat dobija samo pljuvanje po njemu? Ne radim više na šalteru, niti u pošti, ali mi je to iskustvo dalo jednu drugu vizuru.Ljudi poštujte se međusobno, ne koristite te ljude iza šaltera kao vreće za boks na kojima ćete iživiti svoje frustracije. Tada zauzvrat možete takođe dobiti poštovanje.
  • Alex Hax

    18.01.2013 19:46
    Jedno potpitanje...
    Ovo je super interesantna recenica: "U protivnom posao ne bismo završili do 21 sat, a prenos svih podataka kompaniji Simens moramo da izvršimo do 20.30", rekla je ona."

    Jel moze neko pojasnjenje kakve veze ima kompanija Simens sa racunima gradjana u Srbiji, pri tom u drzavnoj posti?
  • mile

    18.01.2013 19:07
    u novosadskim razglednicama vidio sam gospodina srdju i u najmanju ruku kad vidim takve nista im ne verujem pa makar 100 posto bili u pravu
    ne kazem da je sluzbenica poste postupila kako treba, verovatno nije
    ali ne verujem ni ovome da je bio bas toliko fin

  • Mile

    18.01.2013 18:33
    znak pitanja
    U navedenoj posti sam ovako nesto doziveo vise puta,kako se samo osecaju stranci kada su na takmicenju,to je lice grada.

    Ako spolja na vratima pise 19h,odnosi se na stranke i vrlo je jasno da mogu uci do 19h.

    Obezbedjenja nije bilo,kako postinog tako ni Spensovog a svasta se izdesavalo.

    Zamislimo da je u redu bio neki mladic koji je
    nervozan koliko i radnica,bilo bi strasno.

    Gospodja je dovela u opasnost,osoblje i gradjane.Suspenzija i prijava.

    Dali rukovodioci znaju kako se radnici ponasaju sa strankam,u posti uz Limansku pijacu,jedan suvonjavi sa bradom blagajnik redovno pokusava da zaturi HILJADARKU.Vise puta je uhvacen i opet nista.
  • igor savić

    18.01.2013 18:13
    nije tačno
    ja sam bio u redu i dotična je pre 19 h rekla da "višak" ljudi ide kući, a imala je još oko 15 min posla. krajnje drsko. niko joj nije pretio. neka malo u b. palanku ide na poštu da radi za promenu da se ohladi. sramota. dokle više teror takvih šalteruša?
  • Pacijent

    18.01.2013 17:53
    Znamo se
    Sto jest jest znamo da se u posti najvise ceka uvek su guzve a gospodje su bas neljubazne.Skoro u svakoj posti u NS.
  • slavko

    18.01.2013 16:23
    mislim dakle postojim
    Nesto ovde "smrdi". Zar vam nije sumnjiva izjava zatočenog građanina da je šalterska radnica naredila ostalima da ugase kompjutere? Svako ko je polupismen i ima bilo kakvog saznanja o velikim umreženim sistemima zna da je nemoguće da je ta žena to rekla, jer nema gašenja računara dok se svi tehnološki procesi ne završe ( kraj rada, stanje kase, sačinjavanje dokumenata i izveštaja koji prate primljena uplatna i isplatna dokumenta, pa i prenos podataka (kako je i ona sama rekla u izjavi). Radim u jednoj finansijskoj instituciji i ne smatram nemogućim da naši zaposleni budu neljubazni prema klijentima (što ne opravdavam), ali da poverujem da neko od njih kaže ostalim kolegama da ugase komputere, trebalo bi da imam IQ ravan sobnoj temperaturi. Dakle, ljudi, razmislite malo, koji je motiv ovog čoveka da nekoga tako ocrni i šta je dovelo ovu ženu u stanje da tako reaguje.
  • bole

    18.01.2013 16:15
    A bre ljudi pa jedno je kad čeka 5 osoba pa šesta udje u 18:59 pa nije problem da ih sve usluže, a drugo je kad unutra stoji 30-oro ljudi i 31.-i vidi da ima 5 minuta do kraja radnog vremena i odluči da udje zato što bi da iskoristi svoje PRAVO da bude uslužen! Pa dajte koristite malo zdrav razum i budite ljudi, ne morate terati inat svima i svemu...
  • dr.

    18.01.2013 16:14
    Haha , pa nece valjda reci da ih je zakljucala .
  • 18.01.2013 16:12
    isto
    A tek ona mini posta kod FTN. Pa tu tek rade 2 azdaje i nadrndanka. Lupaju pecatima, ko ima slabije srce, dobio bi udar. Prevrcu ocima na sve redom, uplatnica cesto nema, a ta gospodja koja radi na "prijemu paketa" krene da se krevelji : "sledeci, sledeci, sledeci" i tako 30 puta.
    Mislim da 70% postnih radnika treba poslati na pregled, i deliti im bensedin svaki dan, preventivno. Nisu ni klijenti cesto normalni, dodju zapitkuju sve i svasta, al generalno mislim da bi za te radnike trebalo birati nekog sa zivcima, i ko ce da skonta da nismo svi stoka.
    A ovu sto zakljucava, suspenzija, pa najnize radno mesto u posti, pa negde u Futog. Da se nauce redu. NE, da istovara pakete u Limanskoj.
  • member

    18.01.2013 16:09
    najbolje da se JAVNO prikaze video-zapis, pa da vidimo sta se zapravo desavalo.
  • h1n1

    18.01.2013 16:04
    nije baš isto ali ...
    prenos svih podataka kompaniji Simens moramo da izvršimo do 20.30

    kada odete da uplatite bingo u ponedeljak, sve može do 18:30 , posle ne jer automat nemože da registruje uplatu pa makar vas bilo 1000 iza, ovde piše da automat radi do pola devet onda radiš sa stranakama koje su ušle do 19h max do 20:30. A to što radnik obezbeđenja sedi sa šalterušom koja je uzela 1/2 sata pauze pred zatvaranje pošte to je problem pošte a ne građana NS-a.
  • 18.01.2013 15:19
    uranela
    možda nema veze sa poštom ali ima veze sa poslovanjem i inspekcijom......zašto gospoda iz EXITA(mislim na festival)naplaćuju karte samo u gotovini(keš)???????!!!U 21 VEKU KARTICE NE PRIMAJU,AAAALLLLLLLLLLLLLO!!!Pa te karte može da naštampa bilo koja osrednja štamparija iz S.Pazovea a, da je niko ne uvati.Kamo ge odoše moje parićke?
  • 18.01.2013 15:15
    @Obrad
    Tačno tako. Pravda - u formi krivične prijave!
  • Obrad

    18.01.2013 15:10
    Pravda za šaltersku službenicu
    Probajte vi da budete šalterski radnik. Narod, koji je stoka, bolje ni ne zaslužuje. Kakav narod takva i službenica. Treba da imaju beneficirani radni staž a ako ima iko normalan, na šalteru ubrzo poludi. A izgleda kao da je neko iz teksta željan pažnje haha
  • 3athlon

    18.01.2013 14:58
    To ona sluzbenica sa lepim stopalima? :D
  • mina

    18.01.2013 14:54
    Evo kako ja to
    Ne podnosim bahatost - ni sa jedne strane šaltera. Kada vidim da je negde gužva, prosto ne želim da čekam - dolazim drugi put. Po pravilu, ne čekam poslednji dan da platim račune , nego to učinim ranije kada nije gužva. Pošta je radila u ponedeljak 14.januara, kada su drugi praznovali, pa sam iskoristila priliku i obavila sve u gotovo praznoj šalter sali, bez čekanja. Kada je gužva u pošti, ako u banci nije odem tamo (mada se, iskreno, čeka duže, i plati više). Hoću da kažem da svi imamo slobodu izbora - mene niko ne bi ubedio da ulazim u prepunu poštu ili banku 15 minuta pred kraj radnog vremena ili da se svađam da me primi iako je radno vreme završeno.
  • 18.01.2013 14:51
    no comment
    Nije im prvi put da se tako bahato ponašaju
    Pre izvesnog vremena i meni su u 18:50 zabranile da uđem u poštu, nisu htele sa mi daju knjigu žalbi/utisaka i nisu htele da mi da ju broj upravnika/ševa njihovog
    ...
  • Gradjanin

    18.01.2013 14:31
    Ludilo
    Ludilo je definitivno stiglo u ovaj narod!
    Sledece je sto ocekujem ovih dana ili nedelja da neko sa puskom tera klijente, a klijenti da pucaju nasumice, jer .........
  • Dada

    18.01.2013 14:19
    E Srđo nedaj se .Strašno .
  • Zorana

    18.01.2013 14:19
    nije u redu
    Nije duznost klijenta da prebrojava redove i nagadja koliko salter moze da obradi do 19h. Ako su vrata ustanove otvorena, i ako u nju moze da se udje, svako ko je usao mora da bude usluzen.

    Ako procjene da vise ne moze da se stigne, onda se nalozi nekome da vrati stranke odmah sa ulaza.

    Koliko god mi postovali njihovo radno vrijeme, i oni moraju da postuju nase, a ne da poslije 20 minuta cekanja u redu neko kaze, vi iza gospodje u kaputu, aj nazad.

    Ja sam apsolutno na strani gradjana. Problem "kada sluzbenici idu kuci" rjesava ustanova a ne klijenti.
  • semtex

    18.01.2013 14:01
    Posta SPENS
    Tu poslovodju treba otpustiti prvoga,svi ovi bahatnici na salterima su njegovo ogledalo.
  • ns

    18.01.2013 14:01
    i ja sam imao neprijatnoiskustvo jutros u pošti kod riblje pijace, rade od 8 ali se do pola 9 čekalo da se srede neka pisma i naravno da se nakupio red da bi jedna počela da radi a druga krenula na kafenisanje i očijukanje sa radnikom obezbeđenja, sramota!
  • Petar

    18.01.2013 13:45
    Degradirati je u cistacicu
    Kad nema zice za salter lepo kofu i dzoger u sake.
    Nema nista od navedenog jer je u pitanju drzavni pos'o i moze im se.
  • boco

    18.01.2013 13:42
    Salter je cudo. Neugodan i za one s jedne kao i za one s druge strane njega. Svakakvih ljudi ima. Mnogi koje se nalaze u redu ponasali bi se isto, samo kad bi mogli da dodju na drugu stranu saltera. U Indjiji su u opcini ukinuli saltere i sedite sa sluzbenikom za stolom i razgovarate, ima i dosta banaka gde nema onog klasicnnog stakla koje deli dve strane. Imam kolegu koji radi u jednoj opcini u srbiji koja je pokusala da uvede model kao u indjiji i najveci otpor je bio medju ovim radnicima koji su radili na salteru, a jedan mu je priznao da time gube moc, jer se oseca najmocnijim kad nekom kaze E NE MOZE i navuce karton preko saltera. Takvi smo.
  • 18.01.2013 13:40
    Друже Срђо, ти си лепа лица,
    не одоли му ни поштанска службеница!
    Да те пусти из поште она неће,
    без тебе њеном животу нема среће.
  • 18.01.2013 13:34
    Drzavna sluzba majka
    Ajde da malo pricamo otvoreno.
    Njeno radno vreme nije do 19 h, dokle je rad sa strankama, nego do 20 h.
    Njen zadatak je da nakon zavrsetka rada na salteru, slozi dokumentaciju, složi i preda novac i tek u 20 h ode sa posla.
    MNOGI BRKAJU RADNO VREME SALTERA I RADNO VREME RADNIKA.
    To što je snajka navikla da ranije završi šalter, između dva klijenta slaže pare i papire, a ti čekaj. Pa da ode sa radnog mesta u 19.15, to je njen bezobrazluk i bezobrazluk mnogih kao ona.
  • hahahaaa

    18.01.2013 13:31
    @Anonimus - Jos jedno neprijatno iskustvo
    Joj sestro, ja tebe u 10 redova ni rec nisam razumela, kako li je tek sluzbenicima u posti... Sredi svoju dokumentaciju i postedi muke i njih i nas.
  • 18.01.2013 13:05
    Jos jedno neprijatno iskustvo
    U filijali u Petrovaradinu nisu hteli da mi isplate 5000 dinara jer nisu mogli da me identifikuju. Skoro 2 godine sam dizala roditeljski dodatak za drugo dete u filijalama poste na osnovu racuna otvorenog u Postanskoj stedionici sa udatim prezimenom. U filijali su tvrdili da je taj racun sa devojackim prezimenom i da ne mogu da me identifikuju ni pored toga sto imam staru licnu kartu i vazecu vozacku dozvolu na to prezime. Takodje sam imala i novu licnu kartu. Donela sam im kasnije i stednu knjizicu otvorenu u Postanskoj stedionici na novo prezime. JMBG ne govori uopste da je pitanje o istoj osobi. I to govori nadlezni u posti da bi stao u stranu radnika. Strasno.. Tako nesto svet nije video.
  • naknadno je malo teze

    18.01.2013 13:03
    nego odmah na licu mesta
    Eto sta su neobrazovani gradjani. Kakvi zahtevi da vas pusti, trebali su sacekati policiju tako zakljucani i odmah traziti da podnesu prijavu zbog protivpravnog lisavanja slobode. Pa bi kokoska videla koliko se zaje*ala
  • dr.

    18.01.2013 12:50
    Pocinjem da zavidim stanovnicima Severne Koreje .
  • 18.01.2013 12:39
    Hmm. Kako bi bilo da svaki dan prima sve do 19h, i da svaki dan ide u 20h kuci? Jel tako i vi na vasim radnim mestima? Neki verovatno da, ali tada burno (u sebi) protestvuju protiv zlog sefa. Ako posta radi do 7, dodjite do pola 7 ili sutra, umesto sto se izivljavate na salterskim sluzbenicama. (Koje stvarno treba kaznjavati zbog cestog odvratnog odnosa prema radu i lose usluge, ali ovo nije u redu takodje).
  • electra

    18.01.2013 12:38
    Sta reci a ne zaplakati
    Ja placam sve racune elektronski vec godinu dana i u velikom luku zaobilazim poste i slicna mesta.
    Pa kad im opadne promet od 'provizija' drugaciju ce pesmu pevati.
    Dakle, ljudi, predjite na elektoniku. :)
  • Baltazar

    18.01.2013 12:38
    Želite li da postanete šalterski službenik?
    Meni je neprijatno kad u radnju/poštu/banku uđem pred kraj radnog vremena. Ne volim ostajati duže na poslu, pa ne radim to ni drugima. Kad mi je baš hitno (retko se desi da sačekam poslednji dan za račune), onda lepo pitam "je l' zatvarate?" i po njihovoj reakciji vidim da li je OK da ostanem i cimam ih da ostaju duže zbog mojih računa.

    Malo je bahato izbacivati ljude iz pošte, ali mi je isto tako bahato da se svađaš sa radnicom i da nećeš da izađeš kad kaže da zatvara. Možda ja nisam normalan...
  • Nervozni postar

    18.01.2013 12:34
    Tuzba nego sta!
    Pa i da nisu hteli da izadju sama radnja zakljucavanja jeste protivpravno lisavanje slobode! I kao takva krivicno delo. Sad cemo da vidimo sta ce nadlezni iz poste da urade,da je sutnu ili ne! Na stranu to.. Nisu mi jasni ljudi koji pred kraj radnog vremena poste uplacuju racune. A i posta vrsi bankarske poslove,to je cirkus. Pre bi i 100 din platio proviziju po racunu nego se guzvao po posti i cekao poslednji min. Osim,naravno ako sam naporni penzioner koji nema nista pametnije da radi nego obilazi poste,informatiku i dom zdravlja!
  • 021IS

    18.01.2013 12:16
    Otkaz!
    U toj filijali pošte rade najneljubazniji službenici sa kojima sam se ikada sreo u životu! I sam sam nekoliko puta pristustvovao nemilim scenama pred zatvaranje i po pravilu se ta vrata zaljkučavaju pre 19h. O bahatosti službenika dovoljno govori podatak da nakon što zaljkuča vrata ta gospođa okrene glavu u drugu stranu kako ni po koju cenu ne bi pogledala u oči klijente koji se uhvate za kvaku.
    Po meni neko ko nema ni minimum razumevanja za klijente zbog kojih se i nalazi na tom radnom mestu, treba da dobije otkaz pa će naći posao na kom neće ispoljavati ovakve frustracije.
  • Otkaz

    18.01.2013 12:14
    Otkaz
    Otkaz, odmah!
  • 18.01.2013 12:02
    Uglavno bla,bla...
    Za neupućene, koji se još inate u 18,58 da udju u Poštu, njihov sistem se gasi u 19.10 tako da vam je badava čekati. Ukoliko do tog vremena ne pošalju transakciju, ne mogu je više ni prihvatiti. Njihova je greška što nije bilo obezbedjenja koji bi sve stranke posle 18 časova držao ispred ulaza.A sve više viđam "roditelje" kako vuku sirotu decu i zloupotrebljavaju svoje "pravo" tj. da ne čekaju red.
  • Bosa

    18.01.2013 12:01
    Futog...
    Od poštara me ništa ne čudi! To je *državna služba* sigurna plata i kovas šiša...? Atek u Futogu,u onoj prčvarnici od pošte...gde od 4 šaltera radi 1 (jedan) kad su najveće gužve...to je haos... Može im se!!! Niko ih ne kontroliše,niti obilazi da vidi šta i kako rade,a mi što se žalimo... pa što idemo baš u tu poštu da plaćamo račune... ali... doći će i vama GAZDA...jednog dana!!!
  • 18.01.2013 11:49
    Steta sto ovo nije Amerika. Doticna bi debelo robijala zbog protivpravnog lisavanja slobode a sto se u Americi tretira kao da je u pitanju bila otmica. U Americi uz dobrog advokata mozes da se izvuces i ako si nekoga ubio, ali ako ti tuzioc prilepi etiketu da si nekog oteo onda si debelo nadrljao. Nema tog advokata koji moze da te odbrani. Ovakvo jedno prosto zakljucavanje klijenta u prostorijama poste se veoma lako moze tretirati kao otmica.
  • Tata

    18.01.2013 11:39
    Već Vidjeno!
    Mislim da je to ista "gospodja" koja je sebi dozvolila komociju da me opominje zbog nestašluka deteta.

    Očito je to smetalo samo njoj i nikome više.

    Potom su ljudi koji su stajali u redu nudili (mada sa velikim ...zakašnjenjem) da me puste preko reda - ali ja to više nisam želeo.
    Dotičnu sam pitao da li je zaboravila da je imala decu?

    Možda joj smeta gužva pa predlažem šefovima da je premeste na Klisu, Adice ili još dalje...tamo valjda nije toliko prometno.

    A ja dolazim večeras u 18,58 u poštu sa svim računima za ovaj mesec. Da vidim kako će da me istera napolje. Ili da pokuša da me ne pusti unutra.

    A ja pozivam sve da mi se pridruže. Ne samo ovde nego svuda. Od Informatike pa do Domova zdravlja. Njihovih novina, bureka, pijaca i telefoniranja, drskih pogleda, propitivanja na sav glas, osornosti.

    DOSTA MI JE ! Ne boje se za posao jer su u "javnim" ili državnim firmama, imaju možda male plate ali im ne kasne. Na nijedan praznik ne rade pa bio on samo predlog da se praznuje.
    Godišnji odmor im startuje sa 18 dana pa redom zasluge, pozicija i godine radnog staža.
    Njih nije briga nizašta a za nas pogotovu. Čast izuzecima!
  • 18.01.2013 11:37
    Mica ubica
    Jel to ta?
    http://www.youtube.com/watch?v=56Y6p8VMVTQ
  • 18.01.2013 11:24
    Milan
    Svasta, par puta sam na limanu dosao minut pre zatvaranja i nikada nije bilo problema. U 19h zakljucaju vrata i ne pustaju nikoga, ali oni koji su usli pre 19h uvek budu usluzeni.
  • 18.01.2013 11:20
    tuzba pa ih ojadite
  • Pacijent

    18.01.2013 11:18
    LUDILO
    Sad je doslo vreme da nas zakljucavaju hahahaha
  • Milan-NS

    18.01.2013 11:13
    Uručiti joj rešenje
    o otkazu.Šta uplašila se što će ostati 10 minuta duže na poslu.Sramota.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna